Linaz
linazkiz

Ben geldiim. YKS nasıldı bakalım? Ben anca kendime geliyorum valla

Selamlaaaar.

Biliyorsunuz ara vermiştim Mahperiye bu sınav için. E artık sınav bittiğine göre buralardayım demektir.

Fakat biraz sohbet etmek istiyorum.

Mesela sınavınız nasıl geçti?

Allah'ım o ayt mat neydi ya?

Öldüm öldüm dirildim, en azından fen nispeten daha kolaydı da teselli bulabildim kendimde.

Öyle işte, sizden ne haber?

Umarım sizinki iyi geçmiştir.

O zaman haftaya görüşürüz yeni bölümle. Ben tekrardan yazar, günü haber ederim sizlereeee.

Öpüldünüz.

Mesaj : 23.06.2025 19:52 tarihinde eklendi
Okur Yorumları Yorum Ekle
Hikayeyi Paylaş
Loading...