
Selamlaaaar.
Biliyorsunuz ara vermiştim Mahperiye bu sınav için. E artık sınav bittiğine göre buralardayım demektir.
Fakat biraz sohbet etmek istiyorum.
Mesela sınavınız nasıl geçti?
Allah'ım o ayt mat neydi ya?
Öldüm öldüm dirildim, en azından fen nispeten daha kolaydı da teselli bulabildim kendimde.
Öyle işte, sizden ne haber?
Umarım sizinki iyi geçmiştir.
O zaman haftaya görüşürüz yeni bölümle. Ben tekrardan yazar, günü haber ederim sizlereeee.
Öpüldünüz.
| Okur Yorumları | Yorum Ekle |