Mila
yildiztozu

Alçin 2. bölüm 1. alıntı:

Alçin 2. bölüm 1. alıntı:

Ağzımdan "Hiiih!" nidası kopmuştu.

"Merhaba?" Diye mırıldandım. Damağımı kaldırdım.

"Merhaba, sen Alçin Elis misin?" Diye heyecanla sordu.

"Evet o benim de sen kimsin?" Diye anlamayarak sordum.

"Ben Duha, İlyas amcanın kızıyım. Tanıştığıma memnun oldum Alçin!" Dedi gülümseyerek. Ben de gülümsedim.

Vay! İlk kuzenimle tanıştım. "Ben de memnun oldum Duha, mutfağa iniyorum gelecek misin?"

"Yok, ben banyoya gireceğim."

"Tamam görüşürüz." Diyerek merdivenleri indim.

"Kolay gelsin Esma abla!" Diye yüksek sesle içeri girince Esma abla irkildi.

"Ödümü kopardın Alçin!" Kıkırdadım. "Korkma korkma, su alacaktım." Diyerek buzdolabından soğuk suyu aldım. Hiç bardakla uğraşamayacaktım. Suyu kafama diktim.

Mutfağa Duha gelince gülümsedim. "Hızlı geldin Duha," diyerek ona döndüm.

"Esma abla bu kız kim?" Dediğinde şaşırdım.

Bu kız kim mi?

"Duha daha az önce tanıştık ya?" Diye mırıldandım, "Unuttun mu hemen?"

"Yoo tanışmadık,"

"Nasıl tanışmadık?"

"Tanışmadık işte!"

"Nasıl ya! Tanıştık işte!" Ben direttikçe o da diretiyordu.

"Bozuk plak gibi takıldı! Tanımıyorum seni işte!" Deyip mutfaktan çıktı. Nasıl tanışmadık ya? Benim kafama fazla mı güneş geçti de halüsinasyon görmeye başladım?

 

Mesaj : 20.07.2025 21:29 tarihinde eklendi
Okur Yorumları Yorum Ekle
Hikayeyi Paylaş
Loading...