Merhabalarrr
Sessiz İktidar kitabından sonra dedim bir korku kitabı yazayım istedim ve yazdım işte karşınızda "Sadece Bakacaktık" ismi gerilim veriyor ama korkmayın ben böö diye korkutmadığım sürece
İlk kitabım🕯
"Hayatı altüst olmuş, kimsesiz bir kadın... Ve onu zorla kızına bakıcı yapan, karanlık sırlarla dolu tehlikeli bir adam. Esaret mi, yoksa beklenmedik bir kader mi? Birbirine tamamen zıt iki dünya, nefes kesen bir hikâyede çarpışıyor. Ancak bu hikâyede kim gerçekten tutsak, kim gerçekten özgür?"