
çok kötü bişey oldu arkadaşlar ben ikinci bölümü yanlışıkla silindi oyüzden ne yazdığımıda hatırlamıyorum o yüzden baştan yazıcam şuan alamak istiyorummm sizden gerçekten çok. özür dilerim ama önceki bölümü malesefki geçerli diyil olana bitene çare yok malesef elimden geldiyince aynısın yazmaya çalışıcam
💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ben Baran abinin boynundan inince birbirimize bakmaya başladık ama o daha çok bana üzgün gibi bakıyodu bişeyni olmuştu acaba benmi kırmıştım onu bu düşünceki dile getirmek için azımi açmıştımki içeri hayırsız abim girdi (yunus🐬) bez ona o bize bön bön bakıyodu "niye öyle boş boş bakıyon" dedim gülerek aklımdakini anlamış olcaki "sensin boş öredek" tabiki ailenin küçük çocuğu olduğum için bu görevimi yerine getirmem gerekiyodu ve bende görevimi yaptım "anneeeeee abim bana hem boş hemde ördek diyoooo" dememle ve abimin kafasına yerliktyemesi bir odu "het şat" diye bağırdım arkadan babam tabiri caizse anırıyodu gsgdgsghsbs hehe koşarak babamınyanına gitimgve tama anlamıyla üstüne uçtum ve babamdanda beklediyim gibi beni hemen tutu kimin kahramanı heeee (kıskandim)
"kızım ani haraketler yapmak yok demedikmi babacım bak düşebilirdin" bunu demesiyle gülümsedim "ama sen beni tutun" bu seferde o gülmüştü "tutum tutucam ben seni hayata olduğum her zaman tutucam" dedi eriyorum şuan ben aşk dolu bakıslşlarla babama bakarken bı gürültü koptu noli len sonra mutfaktan baran abimin sesi geldi "sıkıntı yoook bı mal tabağı kırdıda" hahayt tabikide 🐬 abimdi hdgdgsgsgshvs "salak işte" dedi babam kapısan anahtar sesi gelince oray doru koştum bu saate kim gelirki kapıyı açtığımda gelen kişiyle ben şokla kapıya bakarken babam arkamdan "kızım kimiş gel-" sözünü bitirmedi çünkü görünce oda şoka girdi babamın birden bağırmasıyl irkilip dengemi kaybetim "ŞAKA" demişti babam bağırarak tabi ben yeri boylamıştım annem hızla yanıma gedi tabi iki saatir kapıda dikilen Asil abimde "boncuğum iyimisin abim" tabi bunları derkennde bababma ters ters bakıyodu abim beni kaldırıp salona götürdü sonra bütün aile bireyleri bi anda odadan çıktı nedenini merak etsemde zorlamadım komidinin üstünde bardak götünce onu mutfağa götürmek için elime aldım ve ilerlemeye başladım burnum kanıyodu sesler duyunca kulak misafırı oldum "ama baba asele kanser oldunu nasıl söylicez yıkılır" abimin dediyi şeyle dona kalmıştım zaten dengemi salayamıyodum bu cümleleri duyunce limdeki bardak yere düştü son duyduğum ses "AASEEEL" sesi oilmuşt
33333333333333333333333333333333333333333333
hepinizdem tekrar özür dilerim salı gün 4 kafadar yeni bölüm gelicek bilginizeeeeee
biraz kısa oldu ama olsun
| Okur Yorumları | Yorum Ekle |