[ Askeri ] - Kitap Listesi
devam ediyor 1y önce güncellendi KALBE KARŞI DAVA
@mavizambakk_
Okuma
0
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
Adı konmamış bir karşılaşma... İki yabancı, iki suskun hayat. Ve geride bırakılmış, ama asla unutulmamış bir geçmiş. Avukat Beliz Acar, sustukça güçlenen bir kadın. Acının dilini öğrenmiş, sevginin ne demek olduğunu ise hiç bilmemiş. Sessizliğini mesleğiyle örtmüş, ama içindeki boşluğu hiçbir dava dolduramamış. Astsubay Koray Alkan, yıllar önce toprağa gömdüğü sevdikleriyle birlikte duygularını da mühürlemiş. Geriye sadece görev kalmış. Ve bir gün, beklenmedik bir karşılaşma… Hayatında ilk kez bir kadının sessizliği, onun kendi suskunluğunu yansıtır. Bu bir aşk hikâyesi değil. Bu bir hesaplaşma. Geçmişle, acıyla, kendileriyle. Çünkü bazı davalar, sadece kalpte görülür.
devam ediyor 1y önce güncellendi Her Şey Vatan İçin
@blackcat_76
Okuma
90
Oy
4
Takip
3
Yorum
0
Bölüm
14
"Konu vatan olduğu zaman kimsenin gözü bir şey görmezdi." Mardin`de ki küçük bir köy okuluna yeni atanmış bir türkçe öğretmeni,Burçe Akay.Ve aynı okulda ki matematik öğretmeni Buğra Duymaz. Ancak bazen işler tahmin ettiğimiz gibi gitmez.Birden karşısına çıkan Binbaşı Altay Atalay ile kendini bir aşk üçgeninin içinde bulan Burçe,aynı zamanda eski kocası ile de uğraşmak zorundadır. Peki sonunda bu savaşın kazananı kim olacaktı?
devam ediyor 1y önce güncellendi Asker Kızı
@asyablabla
Okuma
3.48k
Oy
343
Takip
34
Yorum
64
Bölüm
18
Asker kızı Lena Beyaz babasıyla aynı timde görev yapar fakat babası şehit olan Lena time. Babasının yerine gelen Batuhan Siyah Kurt`a olan ön yargılı yaklaşımı ve sonrası
devam ediyor 1y önce güncellendi BÜRKÜT
@iskambilfali
Okuma
803
Oy
76
Takip
11
Yorum
1
Bölüm
19
Asker-Öğretmen
devam ediyor 1y önce güncellendi Fırtına Tadında Şeker
@ille_girl
Okuma
11
Oy
1
Takip
1
Yorum
4
Bölüm
2
‼️kan , vahşet ve mide bulandırıcı sahneler ….. Ekranda bir video oynuyordu Bir Sahne ,Final sınavı Çok fazla güvenmenin sonuçları Kan ve vahşet Bu alandaki tüm meslektaşlarım bundan zevk alıyordu Bende dahil:) Sonuçta ne demiş Şebnem ablamız “Elimden tuttuğunda öyle bi sevmişimki bize bir şey olmaz sanmışım “
devam ediyor 1y önce güncellendi Hayatımın Oyunu
@fatma_eren
Okuma
185
Oy
19
Takip
9
Yorum
5
Bölüm
5
İki kız kardeşin hayatlarının dönüm noktası...
devam ediyor 1y önce güncellendi ~DÂLYÂ~
@helin_helin
Okuma
259
Oy
56
Takip
7
Yorum
4
Bölüm
10
Küçüklükten arkadaş olan bu ikili birbiriyle yıllar sonra tekrar karşılaşır ve birbirine besledikleri duygunun arkadaşlık olmadığını öğrenirler...
devam ediyor 1y önce güncellendi ANKA
@jenzeain
Okuma
11
Oy
1
Takip
3
Yorum
2
Bölüm
3
BU HİKAYEDEKİ TÜM KARAKTERLER VE OLAYLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK KİŞİ VE KURUMLARLA İLGİSİ YOKTUR. BİZLER AZAP RUHLARIYDIK. Gündüzleri avlarımızı izler planlardık. Geceleri ise tek tek avlardık. Bize bu göreve layık görmelerinin nedenini iyi biliyorduk. Bizler acıların içinde büyümüştük hepimizin anıları farklı yaşadıkları farklı çektiği çileler farklıydı ama ruhlarımızı bir tuttuk. Düşmanın korkulu rüyasıydık. Adımızın geçtiği yerler korkuyla dolardı. Bizler en zoruyduk, en sessizi, en saburlısı, en kötüsüydük. Bizler bu cehennemde doğmuş kötülerdik ve tek amacımız bizden başka kötülerin olmaması. Bombalarla, silahlarla yaşamıştık. Barut kokusu üzerimize sinmiş. Çok fazla yerimizden yara almış ve kan dökmüştük ama yeminimize sahip kaldık ve bozmaya niyetimiz yoktu. " Bizim başımız eğilmeyecekti ya öleceğiz ya da öldüreceğiz ama pes etmeyeceğiz, başımızı eğmeyeceğiz, diz çökmeyeceğiz dökmüştük ama yıkılmadık. Bizim yeminimiz vardı." İlk kitabım öncelikle yazım hataları için özür dilerim. Sonra düzeltebilirim. Okumak isteyenler için çok teşekür ederim.
tamamlandı 1y önce tamamlandı Elzem
@cemos_
Okuma
85
Oy
13
Takip
9
Yorum
37
Bölüm
2
Bir kızın gerçek ailesini bulması ve bundan sonra yaşadıkları
devam ediyor 1y önce güncellendi Vatan Ve Aşk Arasında
@simayasko
Okuma
30
Oy
20
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
2
--- Bölüm 1 – Gidenin Gölgesi > "Birini beklemek, onu sevmenin en sessiz hâlidir. Ve en çok can yakanı..." Zeynep o sabah diğerlerinden daha erken uyanmıştı. Geceden beri gözüne uyku girmemişti zaten. Saate baktığında henüz 04.43’tü. Ankara`nın sabah ayazı, odanın camlarını buğulandırmıştı. Ama onun içindeki yangını hiçbir rüzgâr soğutamıyordu.odasına döndüğünde, ikisinin karışımı mı…Zeynep’in üzerindeydi....
tamamlandı 1y önce tamamlandı ASKER
@cemos_
Okuma
28
Oy
5
Takip
6
Yorum
14
Bölüm
1
Bir kızın asker olması ve bundan sonra yaşadıkları
devam ediyor 1y önce güncellendi KARANLIK MASALIN SESSİ
@zerima_a
Okuma
4
Oy
0
Takip
0
Yorum
0
Bölüm
3
Mit ajanı ile mafya liderinin aşkı
devam ediyor 1y önce güncellendi Son Kurşun
@sultane_sendogan
Okuma
483
Oy
113
Takip
17
Yorum
43
Bölüm
14
" Senden nefret ediyorum" " Benden nefret ettiğin kadar seni seviyorum" 💙🤎 Hava serindi kar yağmaya başlamıştı,kim kimin için canını verirdi orasını bilmiyordu ama kendisi onun için canını vermeye hazırdı. Bir seçim yapması lazımdı. Bu belkide dünyanın en zor seçimi ydi ama seçimi çabuk yapması lazımdı bir sağa dönüyor bir sola dönüyor karar veremiyordu en sonunda gözlerini kapatı ve tetiğe bastı. Ve o tetikteki son kurşundu olan olmuştu artık herşey için çok geçti...
devam ediyor 1y önce güncellendi Bir Yıldızın Son Işığı
@kir_ezli
Okuma
12
Oy
3
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
2
Ara ara bölüm eklerim Begenmediyseniz hate yorumu atmayın onun yerine begenmediginiz kısım için tavsiyelerinizi alabilirim (her tavsiyeyi kitaba ekleyemeyebilirm) Okurum yada destekleyenim olursa onlarla seve seve sohbet ederim (bana defne veya defo deyin kullanıcı adım baska Bazı bölümleri size sorabilirim İsteyen olursa her taslak yaptığımda paylaşırım Okuyacaklar varsa İnş begenirsiniz🤲🏿 En önemlisi: Kitap askeri ve mafyamatik yazamıyorum
devam ediyor 1y önce güncellendi Benimle dans et
@bartocoyoz_
Okuma
3.45k
Oy
298
Takip
56
Yorum
106
Bölüm
23
"iyi misiniz bir yeriniz yandımı" Adama bakınca asker olduğunu anladım Sulak alanda mı büyümüştü bu adam boyu 1.90 dan fazlaydı "Yandım..."
devam ediyor 1y önce güncellendi Komutanın Küçüğü -TEXTİNG-
@silinen281713
Okuma
0
Oy
0
Takip
15
Yorum
0
Bölüm
9
Bir gece sıkılan Melis, rastgele bir numara sallar ve bu kişiye saçma bir soru sorar.Daha sonrasında bu numaranın mesaja cevap vermesi ile muhabbet ilerler ve Melis karşısında bir asker,hatta bir yüzbaşı ile konuştuğunu farkeder.Sonrasında ikilinin konuşmaya devam etmesi ile olaylar gelişir.
devam ediyor 1y önce güncellendi İçimde Kalan Her Şey
@beroooss
Okuma
1
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
Lidya Karayel bie çiçekçidir.Eskiden yaşadıklarını kimseye belli etmeyen,güçlü mutlu duran ama aslında mutsuz olan bir kızdır.Eskiden yaşadıklarını hep içine atar Bozkurt Timi`ndeki Yüzbaşı Aslan Demir Lidya`dan etkilenmiştir.Her zaman onun yanına sırf onunla biraz konuşmak için gidip ondan pembe çiçekler alır.
devam ediyor 1y önce güncellendi Kusurlu Kusursuz
@yalniz_yazar
Okuma
3
Oy
0
Takip
2
Yorum
0
Bölüm
1
"siz kimsiniz?" "Hayalet asker operasyonuna hoş geldin asya tureva." "Siz kimsiniz?" "Ben, bay x ve buranın kurucu." "Siz kimsiniz?" "Ben bay x peki ya sen kimsin Asya tureva." "Ben asya tureva ve hayalet ekibinin bir üyesi." Belki çektiğim acıların, hayal kırıklıklarının bir ödülüydü, bilmiyorum ama Hikâyem daha yeni başlamıştı.
tamamlandı 3a önce tamamlandı Yıldırım Timi
@sevgigi
Okuma
114.21k
Oy
5.4k
Takip
1.42k
Yorum
1.31k
Bölüm
54
En büyük korkum geçmişimdi , insan geçmişinden korkar mıydı . Ben korkuyordum karanlık anılarla dolu olan geçmişimden korkuyordum . Ne kaçabilmiştim geçmişimden , nede bir kutunun içine koyup saklaya bilmiştim . Ben dağların Dişi kurdu Asena Şahin, geçmiş denilen lanet benim en büyük korkumdu .
devam ediyor 1y önce güncellendi Yaram-Az
@karanlikask
Okuma
148
Oy
52
Takip
11
Yorum
31
Bölüm
6
Kaybetmek mi zordu? Yoksa kaybettiğini kazanmak mı?
devam ediyor 1y önce güncellendi Diyar'ın Çilesi
@okuyozbizdebisiler
Okuma
231
Oy
91
Takip
12
Yorum
63
Bölüm
5
Askerdik ya biz vatanı bayrağı uğruna canını ortaya koyacak askerler...Uzun bir sure sonra yeniden bir time katılacak yüzbaşının gittiği tim hayatını ne kadar değistirebilirdi ki? Sancak timi bunu en ince ayrıntısına kadar gosterecekti ona.
devam ediyor 1y önce güncellendi 7.dakikam
@_sedanur_
Okuma
1
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
Aşka hiç inanmadigim hiç ummadigim bir zamanda çıkmıştı karşıma mert hayatın bana armağanı mi yoksa bana kötü sürpriz imi bilmiyorum en iyisi karıştırmamak oluckti karistirdikca dahada berbat oluyordu çünkü hayat sonu bilinmeyen sürprizlerle dolu bir yol...
devam ediyor 1y önce güncellendi Hançer
@melyysuee
Okuma
18
Oy
5
Takip
2
Yorum
4
Bölüm
2
Aşkına inandığı bir çocuğun ihanetin uğraması beş yıl sonra komutanına Aşık olup mutlu mesut yaşamaları…
devam ediyor 1y önce güncellendi Özel görev
@noluyola
Okuma
100
Oy
16
Takip
8
Yorum
2
Bölüm
4
"Özel görevini yapmak için tim arkadaşlarının yakından ayrılan kıdemli üsteğmen sedef alâ sancak"
tamamlandı 1y önce tamamlandı GECE TİMİ
@yazaross
Okuma
35.08k
Oy
2.18k
Takip
219
Yorum
315
Bölüm
37
Liva annesi ve babasını sevmediği küçük kız onu albay svlatlık alır ve kız asker olur hemde eniyisinden
Önceki
211/85
Sonraki
Loading...