[ Askeri ] - Kitap Listesi
devam ediyor 1y önce güncellendi
KALBE KARŞI DAVA
@mavizambakk_
Okuma
0
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
Adı konmamış bir karşılaşma...
İki yabancı, iki suskun hayat. Ve geride bırakılmış, ama asla unutulmamış bir geçmiş.
Avukat Beliz Acar, sustukça güçlenen bir kadın.
Acının dilini öğrenmiş, sevginin ne demek olduğunu ise hiç bilmemiş. Sessizliğini mesleğiyle örtmüş, ama içindeki boşluğu hiçbir dava dolduramamış.
Astsubay Koray Alkan, yıllar önce toprağa gömdüğü sevdikleriyle birlikte duygularını da mühürlemiş.
Geriye sadece görev kalmış. Ve bir gün, beklenmedik bir karşılaşma…
Hayatında ilk kez bir kadının sessizliği, onun kendi suskunluğunu yansıtır.
Bu bir aşk hikâyesi değil.
Bu bir hesaplaşma.
Geçmişle, acıyla, kendileriyle.
Çünkü bazı davalar, sadece kalpte görülür.
devam ediyor 1y önce güncellendi
Her Şey Vatan İçin
@blackcat_76
Okuma
90
Oy
4
Takip
3
Yorum
0
Bölüm
14
"Konu vatan olduğu zaman kimsenin gözü bir şey görmezdi."
Mardin`de ki küçük bir köy okuluna yeni atanmış bir türkçe öğretmeni,Burçe Akay.Ve aynı okulda ki matematik öğretmeni Buğra Duymaz.
Ancak bazen işler tahmin ettiğimiz gibi gitmez.Birden karşısına çıkan Binbaşı Altay Atalay ile kendini bir aşk üçgeninin içinde bulan Burçe,aynı zamanda eski kocası ile de uğraşmak zorundadır.
Peki sonunda bu savaşın kazananı kim olacaktı?
devam ediyor 1y önce güncellendi
Fırtına Tadında Şeker
@ille_girl
Okuma
11
Oy
1
Takip
1
Yorum
4
Bölüm
2
‼️kan , vahşet ve mide bulandırıcı sahneler
…..
Ekranda bir video oynuyordu
Bir Sahne ,Final sınavı
Çok fazla güvenmenin sonuçları
Kan ve vahşet
Bu alandaki tüm meslektaşlarım bundan zevk alıyordu
Bende dahil:)
Sonuçta ne demiş Şebnem ablamız
“Elimden tuttuğunda öyle bi sevmişimki bize bir şey olmaz sanmışım “
devam ediyor 1y önce güncellendi
ANKA
@jenzeain
Okuma
11
Oy
1
Takip
3
Yorum
2
Bölüm
3
BU HİKAYEDEKİ TÜM KARAKTERLER VE OLAYLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK KİŞİ VE KURUMLARLA İLGİSİ YOKTUR.
BİZLER AZAP RUHLARIYDIK.
Gündüzleri avlarımızı izler planlardık. Geceleri ise tek tek avlardık. Bize bu göreve layık görmelerinin nedenini iyi biliyorduk. Bizler acıların içinde büyümüştük hepimizin anıları farklı yaşadıkları farklı çektiği çileler farklıydı ama ruhlarımızı bir tuttuk. Düşmanın korkulu rüyasıydık. Adımızın geçtiği yerler korkuyla dolardı. Bizler en zoruyduk, en sessizi, en saburlısı, en kötüsüydük. Bizler bu cehennemde doğmuş kötülerdik ve tek amacımız bizden başka kötülerin olmaması. Bombalarla, silahlarla yaşamıştık. Barut kokusu üzerimize sinmiş. Çok fazla yerimizden yara almış ve kan dökmüştük ama yeminimize sahip kaldık ve bozmaya niyetimiz yoktu.
" Bizim başımız eğilmeyecekti ya öleceğiz ya da öldüreceğiz ama pes etmeyeceğiz, başımızı eğmeyeceğiz, diz çökmeyeceğiz dökmüştük ama yıkılmadık. Bizim yeminimiz vardı."
İlk kitabım öncelikle yazım hataları için özür dilerim. Sonra düzeltebilirim. Okumak isteyenler için çok teşekür ederim.
devam ediyor 1y önce güncellendi
Vatan Ve Aşk Arasında
@simayasko
Okuma
30
Oy
20
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
2
---
Bölüm 1 – Gidenin Gölgesi
> "Birini beklemek, onu sevmenin en sessiz hâlidir. Ve en çok can yakanı..."
Zeynep o sabah diğerlerinden daha erken uyanmıştı. Geceden beri gözüne uyku girmemişti zaten. Saate baktığında henüz 04.43’tü. Ankara`nın sabah ayazı, odanın camlarını buğulandırmıştı. Ama onun içindeki yangını hiçbir rüzgâr soğutamıyordu.odasına döndüğünde, ikisinin karışımı mı…Zeynep’in üzerindeydi....
devam ediyor 1y önce güncellendi
Son Kurşun
@sultane_sendogan
Okuma
483
Oy
113
Takip
17
Yorum
43
Bölüm
14
" Senden nefret ediyorum"
" Benden nefret ettiğin kadar seni seviyorum"
💙🤎
Hava serindi kar yağmaya başlamıştı,kim kimin için canını verirdi orasını bilmiyordu ama kendisi onun için canını vermeye hazırdı. Bir seçim yapması lazımdı. Bu belkide dünyanın en zor seçimi ydi ama seçimi çabuk yapması lazımdı bir sağa dönüyor bir sola dönüyor karar veremiyordu en sonunda gözlerini kapatı ve tetiğe bastı. Ve o tetikteki son kurşundu olan olmuştu artık herşey için çok geçti...
devam ediyor 1y önce güncellendi
Bir Yıldızın Son Işığı
@kir_ezli
Okuma
12
Oy
3
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
2
Ara ara bölüm eklerim
Begenmediyseniz hate yorumu atmayın onun yerine begenmediginiz kısım için tavsiyelerinizi alabilirim (her tavsiyeyi kitaba ekleyemeyebilirm)
Okurum yada destekleyenim olursa onlarla seve seve sohbet ederim (bana defne veya defo deyin kullanıcı adım baska
Bazı bölümleri size sorabilirim
İsteyen olursa her taslak yaptığımda paylaşırım
Okuyacaklar varsa İnş begenirsiniz🤲🏿
En önemlisi: Kitap askeri ve mafyamatik yazamıyorum
devam ediyor 1y önce güncellendi
Komutanın Küçüğü -TEXTİNG-
@silinen281713
Okuma
0
Oy
0
Takip
15
Yorum
0
Bölüm
9
Bir gece sıkılan Melis, rastgele bir numara sallar ve bu kişiye saçma bir soru sorar.Daha sonrasında bu numaranın mesaja cevap vermesi ile muhabbet ilerler ve Melis karşısında bir asker,hatta bir yüzbaşı ile konuştuğunu farkeder.Sonrasında ikilinin konuşmaya devam etmesi ile olaylar gelişir.
devam ediyor 1y önce güncellendi
İçimde Kalan Her Şey
@beroooss
Okuma
1
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
Lidya Karayel bie çiçekçidir.Eskiden yaşadıklarını kimseye belli etmeyen,güçlü mutlu duran ama aslında mutsuz olan bir kızdır.Eskiden yaşadıklarını hep içine atar
Bozkurt Timi`ndeki Yüzbaşı Aslan Demir Lidya`dan etkilenmiştir.Her zaman onun yanına sırf onunla biraz konuşmak için gidip ondan pembe çiçekler alır.
devam ediyor 1y önce güncellendi
Kusurlu Kusursuz
@yalniz_yazar
Okuma
3
Oy
0
Takip
2
Yorum
0
Bölüm
1
"siz kimsiniz?"
"Hayalet asker operasyonuna hoş geldin asya tureva."
"Siz kimsiniz?"
"Ben, bay x ve buranın kurucu."
"Siz kimsiniz?"
"Ben bay x peki ya sen kimsin Asya tureva."
"Ben asya tureva ve hayalet ekibinin bir üyesi."
Belki çektiğim acıların, hayal kırıklıklarının bir ödülüydü, bilmiyorum ama Hikâyem daha yeni başlamıştı.
tamamlandı 3a önce tamamlandı
Yıldırım Timi
@sevgigi
Okuma
114.21k
Oy
5.4k
Takip
1.42k
Yorum
1.31k
Bölüm
54
En büyük korkum geçmişimdi , insan geçmişinden korkar mıydı . Ben korkuyordum karanlık anılarla dolu olan geçmişimden korkuyordum . Ne kaçabilmiştim geçmişimden , nede bir kutunun içine koyup saklaya bilmiştim . Ben dağların Dişi kurdu Asena Şahin, geçmiş denilen lanet benim en büyük korkumdu .
devam ediyor 1y önce güncellendi
7.dakikam
@_sedanur_
Okuma
1
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
Aşka hiç inanmadigim hiç ummadigim bir zamanda çıkmıştı karşıma mert hayatın bana armağanı mi yoksa bana kötü sürpriz imi bilmiyorum en iyisi karıştırmamak oluckti karistirdikca dahada berbat oluyordu çünkü hayat sonu bilinmeyen sürprizlerle dolu bir yol...