[ texting ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 22dk önce güncellendi YANLIŞ ZAMAN YANLIŞ KİŞİ
@merih_1040
Okuma
6.5k
Oy
396
Takip
57
Yorum
84
Bölüm
15
​Belimdeki kollarını biraz daha sıkınca kalbim göğsümü parçalayacak gibi atmaya başladı. ​“Şaka yapıyorsun değil mi?” diye fısıldadım. ​Gölge hafifçe kıkırdadı. ​“Hatun... gece yarısı senin odana camdan girip yatağına gelen biri sence şaka mı yapıyordur?” Boğazım kurudu. ​“Sen... manyak mısın?” ​Başını omzuma yaklaştırdı. Nefesini boynumda hissedebiliyordum. ​“Yok. Sadece meraklıyım.” ​Kendimi kurtarmaya çalıştım ama kolları gerçekten çok güçlüydü. ​“Beni bırak.” ​“Birazdan.” Kitabımın tüm telif hakları bana ait kopyalanması yada izinsiz paylaşılması durumunda dava açacağım
devam ediyor 34dk önce güncellendi Yanlış Emir -Yarı texting-
@sultanberrasu
Okuma
151.04k
Oy
9.47k
Takip
712
Yorum
3.69k
Bölüm
44
Arkadaşının `Emir` ismiyle açtığı fake hesaba istek attığını sanan Mahperi, yanlış kişiyle konuştuğunu anlar ancak çok geçtir.
devam ediyor 2s önce güncellendi Dilerim Ki (Texting)
@slytheringirls
Okuma
15.67k
Oy
5.31k
Takip
96
Yorum
2.54k
Bölüm
48
Yeni texting türü kitabımla sizlerleyim.
devam ediyor 3s önce güncellendi SON DERS: AŞK | YARI TEXTİNG
@1809nisa
Okuma
405
Oy
71
Takip
15
Yorum
140
Bölüm
11
Gülce ile hayatına yeni girdiğini zannettiği Poyraz`ın hikayesidir. Hayat bazen en olmadık yerlerde karşımıza hayatımız olacak o kişiyi çıkarır. Tesadüf sandığımız karşılaşmalar belki de tesadüf değildir. Başlangıç tarihi: 31.03.2026
devam ediyor 4s önce güncellendi İYİ Kİ SEN (Texting)
@1zeynep1
Okuma
1.53k
Oy
327
Takip
46
Yorum
365
Bölüm
12
0544***: Sen neden bizim okula geldin ki? 0544***: Sizin gibilerin bizim olduğumuz yerde ne işi olur ki?
devam ediyor 4s önce güncellendi Bir Wi-Fi Meselesi | Texting
@ayaybukee
Okuma
19
Oy
7
Takip
3
Yorum
8
Bölüm
2
Ö: Tanrım... İlk attığınız o muzlu şey neydi öyle? Adam tam arkamdan geçerken ekranda belirdi. D: AHAHAHHA hayır demeyin sakın! Gördü mü? KDKSLDKSLDLSLDKS. Ö: Gördü. Durdu, ekrana baktı, sonra bana baktı. "Ömer Bey, bütçe analizine yeni bir vizyon getirmişsiniz, tebrik ederim" deyip omzuma vurdu ve gitti. Adam bunu gizli bir strateji sandı sanırım.
devam ediyor 6s önce güncellendi Ufak tefek Dolandırıcılık
@aslimay.517
Okuma
7.41k
Oy
835
Takip
121
Yorum
257
Bölüm
19
Dudaklarıma bakarak yutkundu "bir dolandırıcıya göre fazla güzel dudaklar değil mi?" Dediğinde alaycı bir gülüş aldı dudakların. "Sende bir mafyaya göre fazla iradesiz? Söylesene seni bitirecek kişiye aşık olmak nasıl bir duygu?" İlk fırsatta onu yakacaktım ve o da bunun farkındaydı. "Aşk mı? Aptal olduğunu biliyordum ama bukadarı fazla değilmi, her sana iltifat edenden duygu araıyacak kadar mı yalnızsın" dedikleri sadece beni güldürmüştü. "Diyelim ki öyleyim, peki ya sen neden beni hâla yanında tutuyorsun kimse mi yanında durmadı bukar mı yanlızsın" dediğimde zinirle dudaklarıma yapıştı ostediğimi yavaş yavaşta olsa veriyordu.
devam ediyor 11s önce güncellendi Doktor Civanım | Yarı Texting
@kitapasigibirisi
Okuma
4.46k
Oy
431
Takip
110
Yorum
663
Bölüm
10
Siz: Doktor Civanım. Siz: Doktor, doktor Civanım. Siz: Ah, neler istiyor canım. Siz: Ne istersen alayım. Siz: Ben senin olayım. Siz: Doktor Civanım. Siz: Doktor, doktor Civanım. Siz: Ah, neler istiyor canım. Siz: Ne istersen alayım. Siz: Ben senin olayım. Doktorum Bey: Bu nedir ve kimsiniz acaba? Siz: En büyük hastan. Doktorum Bey: Gün içerisinde çok fazla hastam yazıyor, ama yazdıkları bunlara hiç benzemiyor hanımefendi veya beyefendi. Siz: Hanımefendi normalde, ama sen karım da diyebilirsin. Doktorum Bey: Hastamsanız en büyük sorun kafanızda bulunuyor büyük ihtimalle. Siz: Ah doktorum, ne kafası? Kalbimde sorun. Doktorum Bey: Ne için kalbinizde? Siz: Sensiz atması canımı acıtıyor da, onun için kalbimde. Doktorum Bey: Diğer hastalarım gibi değilsiniz anlaşılan. Siz: Senin tek ve en büyük hastan benim Doktor. Siz: O yüzden bu yazdıklarını görmemiş gibi yapacağım. Doktorum Bey: Yine kime çattık acaba? Siz: Bana çatmadınız ki, her yolun sonu benimle bitecek zaten. Siz: O yüzden benden kaçarın yok Doktor. Karşı komşusu olan Doktor Civan’a aşık olan Eflin, ona bilinmeyen numaradan yazarsa ne olur?
devam ediyor 11s önce güncellendi Tesadüfen Sen | Yarı Texting
@kitapasigibirisi
Okuma
13.53k
Oy
1.54k
Takip
154
Yorum
855
Bölüm
32
Siz: Allah aşkına, gece gece benimle derdin ne kardeşim? Bilinmeyen Numara: Bana kardeşim demesen mi? Siz: Neden demeyeyim? Bilinmeyen Numara: İleride başka birşey diyeceksin de ondan 😉
devam ediyor 13s önce güncellendi AFRODİT(Yarı Texting)
@aster12
Okuma
39.91k
Oy
1.29k
Takip
205
Yorum
938
Bölüm
22
Üniversite amfisinde başını felsefe kitaplarına gömmüş olan Helia’nın sessizliği, ekrana düşen bir bildirimle bozulur. Kendi telefonu yerine yanlışlıkla annesinin telefonunu yanına aldığını o an fark eden Helia için asıl tehlike mesajın sahibidir Annesinin patronu açar APOLLO IRONSTARKOV...
devam ediyor 16s önce güncellendi "Ben Seni Tanırım" -Texting
@sefkatarayandana
Okuma
1.54k
Oy
181
Takip
19
Yorum
36
Bölüm
21
Lise Texting Kurgusu 0546...: Dayanamıyorum artık 0546...: Ben seni tanırım 0546...: Son günlerde bir dert var içinde 0546...: Saklamaya çalışıyorsun ama biliyorum 0546...: Neyin olduğunu söyleyecek misin??? Kaan: Kimsin sen?
devam ediyor 19s önce güncellendi Tiramisu mu? Ben mi?
@kaderimis23
Okuma
741
Oy
78
Takip
15
Yorum
30
Bölüm
18
Canı sadece tiramisu çekmişti tek isteği tiramisuydu ama başına neler geleceğini o da bilmiyordu.
devam ediyor 20s önce güncellendi 7 NUMARA/TEXTİNG
@karamelgibikalp
Okuma
7.23k
Oy
1.24k
Takip
107
Yorum
1.11k
Bölüm
26
*7 Olamaz mı? Siz Olamaz *7 Öyle olsun ;) Siz öyle olacak zaten Siz Ya Allah aşkına ne sanıyorsun kendini sen Siz Gecenin bir yarısı mesaj atıyorsun Siz Seni tanımıyorum bile oe *7 Ama oe falanda ayıp oluyor *7 Popüler kültür kölesi :) Siz Eeee Siz Senin derdin ne ? Siz Gecenin bir yarısı bir kıza mesaj atıyorsun ve o kız seni tanımıyor  bile Siz Kendini havalı göstermek için de cevap vermiyorsun ? Siz Sence kim popüler kültür kölesi bu durumda *7 Sazan gibisin:) *7 Her halta bilip bilmeden atlıyorsun *7 Ve bu seni daha da tatlı kılıyor Siz Sen kimsin ? *7 Kim olduğumu bosver *7 Konuşmak istesem gerçek hayatta da karşına çıkardım *7 Ama o özgüven bende yok maalesef *7 Tek bilmeni istediğim şey şu,  sapık falan değilim ve eğer rahatsız oluyorsan engelleyebilirsin Siz Bu kişiyi engellediniz . Lütfen engeli kaldırmak için dokunun .
devam ediyor 22s önce güncellendi Soğuk Nabız | Mahalle | DRAM | POLISIYE
@bozkurt.pencesi
Okuma
3.7k
Oy
418
Takip
54
Yorum
439
Bölüm
17
“Adalet mi önce gelir, aşk mı? Ya kalp ikisine de dayanmazsa?” Adaletin zulmüne teslim edilmiş bir kalp... Komiser Varkan Eren Erel, disiplinli, zeki ve görevine sadık bir polis. Onun için hiçbir dosya kişisel değildir, ta ki Beliz Türkmen’in adı bir suçun ortasında geçene dek… Beliz, kalp rahatsızlığıyla yaşamaya çalışan genç bir kadın. Sessizdir ama içine attığı çığlıklar büyüktür. Tek bir yanlış adım, onun sadece özgürlüğünü değil, canını da alabilir. Ve o adım, bir sabah sorgu odasında atılır. Yasa dışı örgütlere para aktarımıyla suçlanan Beliz, aslında masumdur. Ama gerçek ortaya çıkmadan kalbi durmak üzeredir. Varkan Eren için artık her şey değişmiştir. Bu bir görev değil; bir kurtarma savaşıdır. ____ Kitap Yazım Tarihi : 09.06.2025 Tüm Telif Hakları saklıdır. Soğuk Nabız adında yazılan ilk eserdir. Benzeri ve kopyalanması durumunda yasal işlem yapılacaktır.
devam ediyor 23s önce güncellendi Mevzu Kelepçe/yarı texting
@okyanuss_s
Okuma
71.43k
Oy
7.51k
Takip
561
Yorum
3.33k
Bölüm
36
0537**: Acaba rica etsem kelepçenizi de alıp öndeki apartmana gelir misiniz? (22:03) Görüldü Yazıyor... 0551*: Gecenin bu saatinde bir avukatın elimde kelepçeyle kapısına gelmemi ve onu nezarete atmamı istiyor. 0551*: Doğru mu anladım?
devam ediyor 24s önce güncellendi BAŞINDAN BERİ
@gece.yazariea
Okuma
3.33k
Oy
551
Takip
37
Yorum
2k
Bölüm
39
Defne, Kerem’le birbirlerinden nefret ettiklerini sanıyordur. Aynı sınıf, aynı grup, aynı tarih projesi… Kaçış yoktur. Ortaokuldan beri aileleri yüzünden yolları kesişen bu iki kişi, zorunlu sohbetlerle birlikte sandıkları duyguların aslında hiç de sandıkları gibi olmadığını fark etmeye başlar. Bir nefret yanılgısı, beklenmedik bir yakınlığa dönüşmek üzeredir.
devam ediyor 24s önce güncellendi Canım Yıldız Çekti ( texting)
@psikokalem
Okuma
2.55k
Oy
533
Takip
29
Yorum
423
Bölüm
23
​Siz: Canım yıldız çektiii Siz: Hemde böyle sulu sulu Siz: Biraz da patlamalı Siz: Uzaydan tazecikk ​0546***: Hanımefendi gece yarısı ne anlattığınızın farkında mısınız? Birine benzettiyseniz yanlış numara. Gece canı sıkılan psikoloji öğrencisi İdil rast gele bir numara sallar ve Başkomiser Atalay`ı bulur Çokça eğlence biraz kaos Kapak tasarımı @muezza_
devam ediyor 1g önce güncellendi Bilinmeyen -/ yarı texting
@mustafa2002
Okuma
10
Oy
3
Takip
0
Yorum
1
Bölüm
2
bir yabancı numara , üniversitenin hem popüler kızına hem de hep zorbalığa maruz kalan ve dışlanıp yalnız bırakılan kişiye yazdıkları mesajlarla onların kaderlerini değiştirir. bilinmeyen : kendini çok zeki zannediyorsun dimi , diğer herkesin seni sevdiğini , bir sürü arkadaşlarının olduğunu düşünüyorsun. bilinmeyen : onların seni popüler olmandan dolayı etrafında olduklarını göremeyecek kadar kör olmak ne kadar acınası bir durum. bilinmeyen : ne dersin bir oyun başlatıp , ortamı aleve vermeye ne dersin ?
devam ediyor 1g önce güncellendi Bir Mesaj Uzağında/Texting
@mysnislo
Okuma
14
Oy
6
Takip
3
Yorum
3
Bölüm
2
Lise öğrencisi Gece, arkadaşı zoruyla anonim birine mesaj atar ve plan dışı şeyler hissetmeye başlar. Kesit಄ Gecealkkn_1w: Niye yazdın? Anonimyygh126: Sıkıldım. Gecealkkn_1w; Pardon? Ordan bakılınca eğlence merkezi yada arkadaşın gibi mi görünüyorum. Anonimyygh126; güzel ve inatçı bir kadin gibi gözüküyorsun. Anonimyygh126 bu mesajı geri aldı. Az önce iltifat ettiği mesajı geri almıştı. Ama çok geç görmüştüm. Anonimyygh126: Ee neyse. Gecealkkn_1w: gördüm kiiii gördümm! Anonimyygh126: Ya UF tamam! Gecealkkn_1w: 😜😜😜
devam ediyor 1g önce güncellendi İtiraf Ediyorum: Yakalandık(Texting)
@_sidelya__
Okuma
21
Oy
10
Takip
1
Yorum
2
Bölüm
3
Arkadaşının gazıyla okulun itiraf sayfasına hoşlandığı çocukla ilgili bir itiraf yazan Doğa bir anlık dalgınlıkla anonim yazmayı unutur. Artık hayatı okulun itiraf sayfasının admini tehlikeli ve motorcu Rüzgar`ın elindedir. Ve yapabileceği tek şey Rüzgar`ın tatlı şantajlarına boyun eğmektir.Oyun yeni başlıyor ve bu hız motorunun frenleri çoktan patladı... ●Texting ●Arkadaş grubu ●Lise kurgusu ●Gün ışığı kız ●Motorcu erkek ●İtiraf sayfası
devam ediyor 1g önce güncellendi AKŞAM ÜSTÜ | Grup Texting
@elvora
Okuma
13.12k
Oy
1.55k
Takip
285
Yorum
1.29k
Bölüm
12
0507*****: 2 paket vanilya, 1 paket kabartma tozu. yazıyor... Siz: Sen de kimsin? 0507*****: Annesi tarafından A101`e zorla yollanan bir gariban. Siz:???
devam ediyor 1g önce güncellendi Ayık Mıyım? |Yarı Texting|
@vixenceyas
Okuma
598
Oy
176
Takip
32
Yorum
1.14k
Bölüm
11
Kitabın şarkısı: Aşkı harcamının seksen yolu. 𓇢𓆸 Altı çocuk altı aynı kader Aynı uygulama aynı alışkanlıklar Ve çocukluklarından beri yanlarında olan bir gölge; Gölge kim mi? Gölge hayatını kendi kendine öldüren çocukların zihnini yönelten zihinsel bir baskı. Eğer onu gözüsünüzde kötü görürseniz beyniniz ona inanmaz ve sonuç olarak iyi yola çıkamazsınız. Unutmayın! Gölgeden kaçış yok. Sizde onlarla aynı kaderi yaşamak istemezsiniz.. Değil mi?
devam ediyor 2g önce güncellendi Vasıfsız Aşk
@hayalfreya
Okuma
17.55k
Oy
1.66k
Takip
210
Yorum
570
Bölüm
38
Ben bir aşiret kızıydım. Kurallar, beklentiler ve "uygun eş adayları" arasında sıkışmış bir hayatım vardı. Ama kalbim mi? O, kitaplarda okuduğum imkânsız aşklara çoktan kaptırmıştı kendini. Yanlış numaraya mesaj atmadım. Mafya babasına âşık olmadım. Ama gidip kendi ellerimle bir üsteğmene musallat oldum. Masal sandım. Klişe bir hikâye yazacağım sandım. Ama hayat, o klişeleri bile aratacak kadar acımasızdı. “En fazla ne olabilir ki?” dedim. Ve her şey, tam da o soruyla başladı.
devam ediyor 2g önce güncellendi YAN DUVARIN ARDINDA
@bilinmeyennbirri
Okuma
272
Oy
58
Takip
5
Yorum
273
Bölüm
14
Ayaz: "Beni ne kadar tanıyor olabilirsin?" (22.21) İşte beni hafife almamalıydı. Siz: "Ay ne kadar tanıyacağım? " Siz: "Alt tarafı her sabah aynı saatte koşuya gittiğini, kahve içmeyi sevdiğini, tatlılarda sütlü tatlıları tercih ettiğini, genelde bir kafeye gittiğini falan biliyorum." Aynı apartman. Aynı sabahlar. Aynı kafe. Derin iki yıldır seviyor. Ayaz ise bir gece bilinmeyen bir numaradan gelen mesajla merak etmeye başlıyor. Bazen aşk kapıyı çalmaz. Yan daireden mesaj atar. 📱✨
Loading...